فروشـــــــــــگاه ارزانــــــــــــی

فروشگاه ارزانی دارای محصولات جذاب و ارزان البته با کیفیت می باشد.

فروشـــــــــــگاه ارزانــــــــــــی

فروشگاه ارزانی دارای محصولات جذاب و ارزان البته با کیفیت می باشد.

خرید تیشرت ورزشی قهرمانان من

فروش اینترنتی تیشرت قهرمانان من

خرید اینترنتی تیشرت ورزشی قهرمانان من

فروش اینترنتی تیشرت قهرمانان من,خرید اینترنتی تیشرت ورزشی قهرمانان من,خرید تیشرت پسرانه,خرید تیشرت دخترانه,خرید اینترنتی تیشرت پسرانه,خرید اینترنتی تیشرت دخترانه,خرید پستی تیشرت پسرانه,خرید پستی تیشرت دخترانه,خرید تیشرت قهرمانان من,خرید تیشرت بچه های والیبال,خرید اینترنتی تیشرت بچه های والیبال,تیشرت قهرمانان من با قیمت مناسب

تیشرت قهرمانان من 6
این روزها همه به سالن آزادی می رویم تا از والیبالیست های خوب کشورمون حمایت کنیم ، از این رو در این روزهای گرم تیشرت ورزشی والیبال را برای شما عزیزان با قیمت مناسب آماده فروش کرده ایم  ، این تیشرت چهار فصل می باشد ، قیمت این تیشرت مناسب می باشد و در سه سایز مختلف موجود است. با اطمینان از ما خریداری کنید.

تیشرت قهرمانان من

ویژگی های کلیدی:

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل

نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا

رنگ بندی : سفید

سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان و خانم ها

دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

قیمت محصول: 35,000 تومان

 

 

تیشرت قهرمانان من 2

یکی از نکات جالب توجه دیدارهای خانگی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ جهانی، حمایت اقشار مختلف از بلندمردان ایران است. جایی که بسیاری از چهره های سیاسی، ورزشی، هنری و... با شور و هیجان خاصی در سالن حاضر می شوند و مثل یک هوادار تیم ملی را تشویق و حمایت می کنند.

پیش از ممنوعیت ورود بانوان به سالن های والیبال نیز بسیاری از بانوان هنرمند و بازیگر کشورمان از پایه های ثابت هوادارای از والیبال و حضور در سالن مسابقات تیم ملی بودند. سنتی که بسیار شایسه است و نشان می دهد والیبال تا چه اندازه جا در دل اقشار مختلف کشورمان باز کرده و همه خود را هوادار این تیم می دانند.

تیشرت قهرمانان من 3

همه ما دوست داریم تا جدیدترین ها را داشته باشیم و یا آنها را حداقل یکبار امتحان کنیم. از لباس و مدل مو گرفته تا گوشی و وسایل الکترونیک. اما این نوآوری و جذابیت وقتی در مدل و روش باشد بسیار خواستنی تر میشود.

کمپانی های بزرگ و معتبر از سالها قبل با در نظر گرفتن این نیاز به نوآوری و جدید بودن، به سرعت محصولاتی متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب به بازار عرضه میکنند. ایده هایی که حاصل تلاش و فکر یک تیم با سابقه و با تجربه هستند و در اکثر موارد با موفقیت روبرو میشوند. اینبار تی شرت خاطره انگیز و بسیار زیبای سال را بپوشید! تیشرت قهرمانان من فوق العاده شیک و دوست داشتنی ، دارای جنس فوق العاده عالی، تهیه شده از بهترین الیاف می باشد

تیشرت قهرمانان من 5

برای اطمینان از ماندگاری تی شرت خود، لطفا از دستورالعمل شستشوی زیر استفاده کنید:
ابتدا تی شرت را به صورت پشت و رو درآورده و با آب سرد (حداکثر 30 درجه سانتی گراد) شستشو دهید
تی شرت را خشکشویی نکنید استفاده از ماشین لباسشویی برای خشک کردن تی شرت توصیه نمی شود
برای اتو کردن نیز تی شرت را به صورت پشت و رو درآورده و از بخار استفاده نکنید
استفاده از مواد شوینده ی مایع باعث .افزایش عمر تی شرت می شود

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل
نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا
رنگ بندی : سفید
مدل یقه : هفت
سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان
دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی
روش شستشو : قابل شستشو در ماشین لباسشویی
محصول کشور: ایران
سایز طرح چاپی : 12.5X20

قیمت محصول: 35,000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.